Poniżej nieco istotnych informacji podanych w formie najczęściej zadawanych pytań:
KIM JESTEŚCIE?
Jesteśmy Polską marką, która we własnej pracowni krawieckiej projektuje i rzemieślniczo wykonuje odzież i akcesoria dla wspinaczy i routesetterów. Firma została założona przez Grzegorza „Gesa” Grochala, czołowego polskiego wspinacza lat dziewięćdziesiątych, dwukrotnego zdobywcę Pucharu Polski we wspinaczce na trudność, współautora wielu nowych dróg wielowyciągowych w Polsce i na świecie. W firmie jest on odpowiedzialny za kreację i produkcję.
GDZIE SĄ SZYTE WASZE PRODUKTY?
Nasze produkty szyjemy we własnej dobrze wyposażonej pracowni, która znajduje się w Krakowie os. Na Skarpie 20. Zatrudniamy wykwalifikowane i doświadczone panie szyjące, dzięki którym wszystkie produkty wykonane są z najwyższą starannością i dbałością o detale.
Więcej o naszej pracowni przeczytasz tutaj – NASZA PRACOWNIA
DLA KOGO SZYJECIE?
Przede wszystkim dla środowiska wspinaczy i routesetterów, ale staramy się, by nasze produkty były na tyle uniwersalne, żeby sprawdzały się świetnie zarówno do innych aktywności, jak i na co dzień.
Jeżeli nie jest Ci obojętne, gdzie i jak powstaje odzież, którą nosisz, cenisz wysoką jakość, rzemieślnicze podejście, oryginalny design i serce w każdym wykonanym produkcie – to szyjemy właśnie dla Ciebie.
CO WAS WYRÓŻNIA SPOŚRÓD INNYCH MAREK?
- własna, dobrze wyposażona pracownia krawiecka, która choć wiąże się z szeregiem obciążeń i wyzwań, którym trzeba sprostać, to jednak dzięki niej możemy Wam zaoferować:
- Najwyższą jakość, o którą dbamy na każdym etapie powstawania produktu.
- Dopracowane detale, praktyczne rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb.
- Możliwość ciągłego udoskonalania naszych produktów.
- Obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną.
Przy wspinaczkowych spodniach wyszarpana dziura na kolanie to dość częsty przypadek. Takie mechaniczne uszkodzenie nie wchodzi w zakres obsługi gwarancyjnej. W przypadku naszych spodni nie musisz się tym martwić i szukać krawcowej, która się podejmie takiej naprawy i zrobi to dobrze. U nas możesz liczyć na serwis, który zawsze wyceniamy indywidualnie w zależności od uszkodzeń. Staramy się robić to po kosztach naszej pracy.
- Możliwość personalizacji produktów na zamówienie – szczegóły ustalane indywidualnie (skontaktuj się z nami: agrest@agrestclimb.pl) - Mocny team ambasadorów:
Nasz team to czołówka polskich wspinaczy, instruktorów i routesetterów,
Jesteśmy dumni, że darzą nas zaufaniem, promując nasze produkty swoimi dokonaniami.
Więcej o teamie przeczytasz tutaj: AGRESTTEAM - Rzemieślnicze podejście i projektowanie produktów zgodne z zasadami design thinking
- Odpowiedzialność i podejmowanie działań zgodnych z zasadami biznesu odpowiedzialnego społecznie np.:
- Promocja idei naprawiania zużytej odzieży zamiast kupowania nowej. Poza codziennym serwisowaniem naszych produktów, raz w roku organizujemy akcję “Ratuj ciuchy! Dzień naprawczy w AGREST”, podczas której można przynieść do pracowni swoje zużyte spodnie (różnych marek), a my bezpłatnie dajemy im drugie życie
- Dbałość o wysoką jakość i wytrzymałość, by produkty mogły służyć przez lata.
- Działanie w duchu less waste m.in. poprzez wykorzystywanie w produkcji produktów z odzysku np. uszycie limitowanej serii portfeli upcyclingowych, zastosowanie odpadów jako usztywnień w workach boulderowych itp.
- Produkty wysyłane są w kartonowych pudełkach, bez stosowania folii i sztucznych wypełniaczy; do większych wysyłek stosowane są kartony z odzysku; opcja wyboru wysyłki w kartonach z odzysku przy zakupach online.
- Wspieranie lokalnych inicjatyw charytatywnych.
- Regularne wspieranie zawodów i lokalnych inicjatyw wspinaczkowych.
- Organizacja własnych akcji charytatywnych (np. “wspierajściany” – uszycie specjalnej kolekcji woreczków na magnezję i przekazanie całego przychodu z ich sprzedaży dla zaprzyjaźnionych ścian wspinaczkowych, które zostały zamknięte z powodu pandemii Covid19, uszycie limitowanej serii woreczków na magnezję z okazji Dnia Kobiet 2021, z których cały dochód został przekazany na rzecz Centrum Praw Kobiet w Krakowie). - Osoba właściciela, założyciela marki
Grzegorz Grochal, który jest w firmie odpowiedzialny za kreację i produkcję
JAK WYGLĄDA U WAS PROCES PRODUKCJI?
To długi proces, który przedstawimy w uproszczeniu w kilku punktach
- Pomysł – tych mamy aż nadto, więc nie wszystkie jeszcze doczekały się realizacji.
Pomysły wpadają do głowy Gesa i tam są analizowane, przetwarzane aż zostają wypuszczone w stronę projektu - Projekt i forma krawiecka – nad projektem I formą krawiecką pracuje już Ges wraz z naszą niezastąpioną Panią Beatą, która pomysł sprowadza na ziemię i proponuje realne rozwiązania konstruktorskie.
- Odszycie prototypu
Często się zdarza, że jeszcze wielokrotnie “kursujemy” do poprzedniego punktu, wprowadzamy poprawki w formie i dopracowujemy prototyp. Ten proces trwa często kilka tygodni, zanim dojdziemy do momentu, w którym jesteśmy zadowoleni z efektu. Czasem zdarza się, że nie dochodzimy do tego etapu i na jakiś czas projekt trafia do “zamrażarki” lub całkowicie go porzucamy. - Stopniowanie – zawozimy prototypy do stopniowania, aby powstały formy odpowiednie dla każdego rozmiaru.
- Krojenie – tym jak dotąd zajmuje się wyłącznie Ges, czyli pomysłodawca i współwłaściciel marki. Wszystkie produkty, które do tej pory powstały zostały własnoręcznie skrojone przez niego.
- Szycie – tym zajmują się nasze niezastąpione panie szyjące z wieloletnim doświadczeniem. To mocna strona naszej firmy – takiej jakości szycia próżno szukać w dużych szwalniach realizujących zlecenia dla różnych marek.
- Kontrola jakości, to proces obecny u nas na każdym etapie
Tylko podczas nieustannego kontrolowania produkcji możemy łatwo zdefiniować ewentualne problemy i szybko je rozwiązać unikając kosztownych pomyłek. - Zdjęcia – umawiamy się na produktową sesję zdjęciową do studia
- Opracowanie opisów, rozmiarówki
- Wystawienie oferty w sklepie internetowym
- Pakowanie
- Wysyłka
CZY REALIZUJECIE PRODUKTY NA ZAMÓWIENIE?
Istnieje możliwość personalizacji naszych produktów lub drobnych modyfikacji jak przedłużanie, czy skracanie nogawek. Najlepiej skontaktować się z nami, by omówić możliwości. Zawsze szczerze odpiszemy, doradzimy. Na taki produkt też zwykle trzeba nieco dłużej poczekać.
CZY OFERUJECIE JAKIEŚ RABATY/ MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY?
Na ten moment oferujemy poniższe opcje:
AGREST LOVER - 5%
Dokonałeś u nas zakupów na minimum 1500 zł lub zakupiłeś minimum 5 produktów?
Mamy dla Ciebie stały rabat 5% !
Powinien naliczyć się automatycznie przy kolejnych zakupach :)
Jeśli tak się nie stanie – skontaktuj się z nami: agrest@agrestclimb.pl
AGREST FRIEND - 10% - 15%
Darzysz nas i nasze produkty sympatią i jesteś aktywna/y w social mediach?
Dołącz do grona naszych przyjaciół ze stałym rabatem w wysokości 10% - 15% !
Skontaktuj się z nami, by ustalić szczegóły.
PRODUKTY Z TWOIM LOGO
Podobają Ci się nasze produkty i chcesz zamówić je dla Twojej firmy/pracowników/zespołu i nadrukować na nich dodatkowo swój logotyp?
Skontaktuj się z nami, by omówić szczegóły personalizacji.
Jesteśmy też otwarci na Twoje pomysły, które zawsze chętnie przedyskutujemy.
Najlepiej do nas napisz na agrest@agrestclimb.pl.
CO OTRZYMAM KUPUJĄC WASZ PRODUKT?
- rzemieślniczą jakość
- oryginalny, nietuzinkowy design
- ergonomię i komfort użytkowania
- dopracowane detale i porządne szycie
- pewność, jak i gdzie powstała Twoja odzież
- serwis gwarancyjny i pogwarancyjny – możliwość naprawy
- możliwość zwrotu, wymiany
- satysfakcję ze wsparcia lokalnej rzemieślniczej firmy rodzinnej a tym samym wpływ na rozwój rodzimej gospodarki
„FAJNIE, ALE ZA TĘ CENĘ MOŻNA KUPIĆ….”
DLACZEGO WASZE CENY SĄ NA POZIOMIE CEN GLOBALNYCH MAREK OUTDOOROWYCH?
Pisaliśmy o tym obszernie w jednym z naszych wpisów na Facebooku, ale warto też zostawić te informacje tutaj, gdyż to pytanie pada stosunkowo często.
Oczywiście, nasze produkty mogą się komuś wydawać drogie i być niepotrzebnym wydatkiem, jednak chcielibyśmy poddać pod rozwagę takie porównanie.
Jak to jest, że:
- kraftowe, lokalne piwko jest kilkukrotnie droższe od stojącego na sąsiedniej półce piwa globalnego producenta,
- meble od stolarza są znacznie droższe od tych robionych w dużych fabrykach,
- lokalny piekarz ma lepszy ale i droższy chleb od tego wytwarzanego w sposób przemysłowy
Przykłady można mnożyć...
Krawiectwo jest rzemiosłem.
Można oczywiście, i tak się dzieje najczęściej, produkować odzież na masową skalę w dalekowschodnich fabrykach, bazujących na taniej sile roboczej, oferujących niskie koszty produkcji. Masowa produkcja daje również bardzo dużą możliwość negocjacji cen tkanin, dodatków etc.
W świecie mody istnieje jednak bardzo duże rozgraniczenie, a co za tym idzie, są duże różnice cenowe pomiędzy produktami globalnymi a tymi z małych atelier krawieckich, szyjących krótkie autorskie serie.
Gdzie my jesteśmy?
Zdecydowanie realizujemy krawieckie rzemiosło.
Nasza pracownia to zaledwie 5 osób. Proces produkcji naszych spodni, bo w tym się specjalizujemy, to wymagające i czasochłonne zajęcie. Opracowanie wygodnej, ergonomicznej formy, to tygodnie wytężonej pracy. Niektóre modele naszych spodni są szyte na 8 różnych maszynach a jedna osoba w ciągu dnia jest w stanie uszyć zaledwie 2.5 sztuki. Wcześniej trzeba przecież jeszcze pozyskać materiał, skroić go a na końcu zabawy produkt sprzedać, zapakować, wysłać..
To, że udaje nam się utrzymywać ceny na poziomie cen masowo wytwarzanych produktów wiąże się z tym, że występujemy zarówno w roli producenta jak i sprzedawcy i rezygnujemy częściowo z naszej marży.
Reasumując, staramy się konkurować jakością, funkcjonalnością, designem.
Ceną? Przy rzemieślniczej produkcji jest to po prostu niemożliwe.
Tylko nie myślcie, że wylewamy tu żale. Nic podobnego. Bardzo lubimy naszą pracę, daje nam sporo satysfakcji. Chcieliśmy jedynie zwrócić uwagę na pewne aspekty ponieważ w zagonionej rzeczywistości świadomość pewnych wartości, nieraz nam wszystkim umyka.
Jeśli masz w tej kwestii pytania, skontaktuj się z nami.
GDZIE MOŻNA O WAS POCZYTAĆ?
Nie mamy działu PR, który dba na bieżąco o nasze relacje z mediami, ale staramy się czasem coś o sobie opowiedzieć w różnych miejscach.
- Magazyn Góry – nr 273 czerwiec 2020, sekcja: POLSKIE MARKI, rozmawiał Andrzej Mirek (link do pdf)
- Dziennik Gazeta Prawna pdf
- Na naszym profilu na FB: https://www.facebook.com/agrestclimb
- Na Instagranie https://www.instagram.com/agrest_have.a.nice.climb/
GDZIE MOGĘ ZOBACZYĆ I PRZYMIERZYĆ PRODUKTY AGREST?
Przede wszystkim zapraszamy do naszej pracowni, w której projektujemy i szyjemy nasze produkty. Na miejscu jest przymierzalnia i fachowa pomoc właściciela :)
Adres: Os. Na Skarpie 20, 31-910 Kraków
Poza tym część naszych produktów dostępna jest na zaprzyjaźnionych ścianach i kilku sklepach:
- KRAKÓW - CRAG STORE - ul. Bronowicka 126, 30-121 Kraków
sprzedaż stacjonarna i internetowa (spodnie, woreczki na magnezję) - KATOWICE - LIMBO Bouldering - ul. Piotrowicka 90, 40-724 Katowice
woreczki na magnezję - SZCZECIN - CETUS Sklep Górski - ul. Kaszubska 67, 70-403 Szczecin
- WARSZAWA - MAKAK - ul. Palisadowa 20/22, 01-940 Warszawa
woreczki na magnezję - WROCŁAW - ZERWA - ul. Szczecińska 17D, 54-517 Wrocła
W ciągu roku pojawiamy się też na różnych imprezach i festiwalach, o czym informujemy na bieżąco NA NASZEJ STRONIE W ZAKŁADKACH:
- Aktualności
- Gdzie nas znajdziesz
oraz w naszych kanałach społecznościach:
- Facebook
- Instagram
Oferta podstawowych produktów dostępna jest w naszym sklepie internetowym: https://agrestclimb.pl
Zapraszamy do obserwowania naszych poczynań i bezpośredniego kontaktu: agrest@agrestclimb.pl
JAK DOBRZE DOBRAĆ ROZMIAR
TBC...
JAK DBAĆ O UBRANIA ?
Zdecydowana większość naszych produktów nadaje się do prania w pralce na delikatnym programie w temp. do 30°C. Nie polecamy suszenia w suszarkach bębnowych. Każde ubranie zawiera instrukcję prania i wskazówki dotyczące konserwacji.
CZY NAPRAWIACIE SWOJĄ ODZIEŻ?
Tak, oczywiście. Oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, czyli naprawiamy naszą odzież na miejscu, w naszej pracowni, zarówno w ramach gwarancji, jak i po upłynięciu okresu gwarancyjnego za drobną opłatą, której wysokość zależy od oszacowania czasu pracy nad naprawą.
CO ZROBIĆ JEŚLI NIE OTRZYMAM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA
Możliwe, że przy wypełnieniu formularza wkradł się błąd. Skontaktuj się z nami jak najszybciej.
CO ZROBIĆ JEŚLI NIE PRZESZŁA MI PŁATNOŚĆ ONLINE?
Najprawdopodobniej otrzymasz w mailu link do ponowienia płatności.
Możesz również spróbować zamówić produkt ponownie z opcją szybkiej płatności online – wówczas poprzednie zamówienie zostanie anulowane.
Możesz dokonać płatności przelewem tradycyjnym na poniższe konto:
07 1050 1445 1000 0092 1585 7690 (ING Bank Śląski)
GESMONT Grzegorz Grochal
Os. Na Skarpie 20
31-910 Kraków
Więcej informacji na temat płatności znajdziesz tutaj – Płatności
W JAKICH GODZINACH MOGĘ SIĘ Z WAMI KONTAKTOWAĆ?
- Mailowo: 24/7 – odpiszemy jak tylko będzie to możliwe – jeśli nie odpowiemy do 3 dni roboczych prosimy o przypomnienie, zdarza nam się pogubić w intensywnym czasie :)
- Telefonicznie: Pn - Pt 8.00 – 15.00 – jak nie odbierzemy, to na pewno oddzwonimy.
JEŚLI NIE ZNAJDUJESZ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA:
- Sprawdź nasz Regulamin
- Napisz agrest@agtrestclimb.pl
- Zadzwoń +48 517 707 181