Wersje językowe

RZEMIEŚLNICZA PRODUKCJA - WŁASNA PRACOWNIA

NAPRAWY GWARANCYJNE I POGWARANCYJNE

Reklamacje

REKLAMACJE 


Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zgodnie z ustawą z 27.06.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) lub zgłoszenia roszczeń z tytułu rękojmi na podstawie ustawy Kodeks Cywilny. 

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: agrest@agrestclimb.pl lub drogą pocztową na adres Os. Na Skarpie 20, 31-910 Kraków

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

ABY DOKONAĆ REKLAMACJI:

  1. Pobierz i wypełnij Formularz Reklamacji 
  2. Reklamowany towar wraz z formularzem reklamacji i dowodem zakupu wyślij na adres: Os. Na Skarpie 20, 31-910 Kraków

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie:

https://agrestclimb.pl/strona/regulamin


W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: agrest@agrestclimb.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl