REKLAMACJE
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zgodnie z ustawą z 27.06.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) lub zgłoszenia roszczeń z tytułu rękojmi na podstawie ustawy Kodeks Cywilny.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: agrest@agrestclimb.pl lub drogą pocztową na adres Os. Na Skarpie 20, 31-910 Kraków
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
ABY DOKONAĆ REKLAMACJI:
- Pobierz i wypełnij Formularz Reklamacji
- Reklamowany towar wraz z formularzem reklamacji i dowodem zakupu wyślij na adres: Os. Na Skarpie 20, 31-910 Kraków
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie:
https://agrestclimb.pl/strona/regulamin
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: agrest@agrestclimb.pl