
ODSTĄPIENIE OD UMOWY - ZWROT
Prawo odstąpienia od umowy
Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar.
Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów: https://agrestclimb.pl/zwrot lub złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy np. na formularzu dostępnym tutaj - FORMULARZ ZWROTU lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim i przesłanie go pocztą elektroniczną na adres agrest@agrestclimb.pl lub tradycyjną na adres:
GESMONT Grzegorz Grochal (AGREST)
Os. Na Skarpie 20
31-910 Kraków
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Zgodnie z nim zwrotom nie podlegają takie produkty jak m.in. rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. personalizowana odzież na zamówienie, a to z uwagi na stworzenie produktu wedle konkretnych wytycznych klienta (wymiarów, koloru itp.), co zmniejsza prawdopodobieństwo jego zakupu przez innych potencjalnych kupców.
Dlatego prosimy o rozważne wybieranie opcji personalizacji, najlepiej po kontakcie i ustaleniach szczegółów z nami, by jak najlepiej dopasować produkt do swoich potrzeb.
Zwrot towaru
Zwracane przedmioty wraz z dowodem zakupu należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.
Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca. Jeżeli zwracasz całe zamówienie, zwracamy koszt przesyłki od nas do Ciebie (najniższy koszt wysyłki dostępny w sklepie). Twoim kosztem przy zwrocie całości zamówienia pozostaje wysyłka do nas (podstawa prawna: Art.34 p.2 Ust. z dn. 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta).
Zwracane przedmioty należy odesłać w dowolny wybrany przez siebie sposób na adres naszej pracowni:
GESMONT Grzegorz Grochal (AGREST)
Os. Na Skarpie 20
31-910 Kraków
Możesz również w tym celu skorzystać z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem https://agrestclimb.pl/zwrot

Wybierasz produkty do zwrotu
Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni.

Określasz szczegóły przesyłki
Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.

Odsyłasz paczkę
Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania.

Otrzymujesz zwrot pieniędzy
W ciągu 14 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.
Zwrot pieniędzy
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 14 dni, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie. Sugerujemy również podanie numeru konta na wszeli wypadek, gdyby zwrot z systemu nie zadziałał. Przyspieszy to skuteczny zwrot środków z naszej strony.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.
Wymiana towaru
Aby dokonać wymiany, należy złożyć nowe zamówienie.
Natomiast towar, który chcesz wymienić, prosimy zwrócić najwygodniejszą dla Ciebie metodą zgodnie z powyższą procedurą zwrotu.